Search

רון קובי משך את העתירה נגד דרעי - ערוץ 7

רון קובי משך את העתירה נגד דרעי - ערוץ 7

ראש העיר טבריה רון קובי משך את עתירתו לבג"ץ נגד שר הפנים אריה דרעי.

בעתירה דרש קובי למנוע את החלטת שר הפנים להשיב לכהונתם את חברי מועצת העיר טבריה שפוזרה לאחר שתקציב העיר לא אושר שלוש פעמים.

שופטי בג''ץ המליצו לקובי למחוק את העתירה. "לטובת העיר טבריה לא נוכל לקבל את העתירה. יהיה בזה צעד בונה אמון לקראת חברי המועצה", אמרה השופטת דפנה ברק ארז.

שר הפנים דרעי הגיב ״אני שמח שבית המשפט העליון אישר את החלטתי לאפשר לארבע הרשויות, ירכא, טבריה, רהט ועוספיה לאשר את תקציב המועצה עד ה-30.9.2019. אישור תקציבי הרשויות חשוב ביותר לתפקודן התקין ולרווחת התושבים״.

לאור משיכת העתירה, המשמעות היא שחברי מועצת העירייה חוזרים לכהונתם בהתאם להחלטת שר הפנים, והם יוכלו עד ה-30 בספטמבר לאשר את התקציב.

לאורך הדיון מתחו השופטים ביקורת על ראש העיר קובי שלא הציג טענות ענייניות. "אנחנו עוסקים בשאלות משפטיות ואתה מביא לנו הוויות מוניציפאליות", אמרו השופטים בתגובה לתיאורו של קובי את התנהלות חברי המועצה לאחר שהתקציב לא אושר.

לדבריהם, "לשר הפנים יש את הסמכות לתקן את החלטתו הקודמת. אנחנו לא מצליחים להבין איך מה שאתה טוען מסתדר עם עתירה קודמת שהגשת".

במהלך הדיון הקשתה השופטת ענת ורון: "אמרת גם בדיון הקודם שהמועצה לעומתית וביקשת ארכה להעביר את התקציב וקיבלת, אז מה אתה רוצה?".




2019-08-13 08:18:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MDk5NjTSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "רון קובי משך את העתירה נגד דרעי - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.