Search

פריימריז בליכוד | ח"כ גדעון סער: "יום גורלי לליכוד, נביא בשורה חדשה" - ערוץ 7

פריימריז בליכוד | ח"כ גדעון סער: "יום גורלי לליכוד, נביא בשורה חדשה" - ערוץ 7

ח"כ גדעון סער: "יום גורלי לליכוד, נביא בשורה חדשה"

חבר הכנסת גדעון סער, המועמד לראשות הליכוד, הגיע הבוקר (חמישי) להצביע בפריימריז.

טרם ההצבעה אמר סער, "היום הזה גורלי לליכוד, למחנה הלאומי ולמדינת ישראל. אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות שינוי ולהביא בשורה חדשה שעם ישראל והציבור הרחב במדינת ישראל מחכה לה".

"אנחנו יכולים לנצח היום, לצאת לדרך חדשה שתאפשר לנו להקים ממשלה חזקה ויציבה ולאחד את עם ישראל שזה הדבר החשוב ביותר ברגע הזה, הוסיף סער.

הוא קרא לחברי המפלגה להתגבר על מזג האוויר הסוער ולבוא להצביע. "אני קורא לחברי וחברות הליכוד, למרות מזג האוויר הלא פשוט בחוץ, צאו להצביע. אני מבקש את קולכם ואמונכם. אנחנו יכולים ביחד לחולל שינוי ולהבטיח את הדרך שלנו. אם לא נחולל את השינוי, אנחנו עלולים להסתכן בממשלה של יריבינו הפוליטיים בעוד זמן קצר".

"אנחנו יכולים לעשות את זה. אני מרגיש בשטח התעוררות גדולה מאוד. אנשים מרגישים שצריך להיות שינוי ובעזרת ה' נעשה אותו", סיכם ח"כ סער.

הבוקר בשעה 9:00 נפתחו הקלפיות ב-106 אתרי הצבעה בכל רחבי הארץ, עבור 116,048 מתפקדים בעלי זכות בחירה שיכריעו בין בנימין נתניהו וגדעון סער. ההצבעה תסתיים בשעה 23:00.

במטה של ח"כ סער טענו לאי-סדרים "חמורים". על פי הטענות, קלפיות נפתחו הבוקר לפני הזמן בניגוד לחוק, ונאסר על משקיפים מטעם המטה להיכנס. המטה הוציא מכתב בנושא לוועדת הבחירות.




2019-12-26 08:08:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiK2h0dHBzOi8vd3d3Lmlubi5jby5pbC9OZXdzL05ld3MuYXNweC80MjI0MDfSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "פריימריז בליכוד | ח"כ גדעון סער: "יום גורלי לליכוד, נביא בשורה חדשה" - ערוץ 7"

Post a Comment

Powered by Blogger.