Search

חוזרת לארץ: נעמה יששכר נפגשה לראשונה עם אמה - סרוגים

חוזרת לארץ: נעמה יששכר נפגשה לראשונה עם אמה - סרוגים

חוזרת לארץ: נעמה יששכר נפגשה לראשונה עם אמה

  (צילום: פלאש 90)

שבוע לאחר שהגיע לארץ, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוב נפגש הבוקר (חמישי) עם ראש הממשלה בנימין נתניהו במוסקבה, זאת על רקע שחרורה של נעמה יששכר מהכלא הרוסי בעקבות אישור החנינה אמש. במקביל לכך, נעמה ואמה יפה נסעו לשדה התעופה הצבאי "וונקובו" במוסקבה, שם השתיים נפגשו לראשונה אחרי 10 חודשי מאסר.

צפו בשידור חי:

בעת הגעתה לשדה התעופה, נעמה ואמה התחבקו בהתרגשות. "חיכיתי עשרה חודשים לרגע הזה, אני עם דמעות בעיניים" אמרה הצעירה הישראלית. לאחר מכן שוחחה בטלפון עם אחותה, ליאת גולדנברג.

בפתח הפגישה עם ראש הממשלה פוטין התייחס לחנינה שניתנה, והדגיש כי השחרור נעשה "בזכות היחסים הקרובים של ישראל ורוסיה". "נענינו לבקשת החנינה, ואני מאחל כל טוב לנעמה יששכר ולבני משפחתה" אמר הנשיא הרוסי לנתניהו, שביקש מראש הממשלה להעביר את דבריו לצעירה הישראלית. עוד ציין כי "ההחלטה לשחרר אותה התקבלה לא מעט בגלל המפגש עם אמה".

נתניהו הודה בתגובה לפוטין על הענקת החנינה, ואמר כי "זו החלטה שמרגשת את כולנו. היחסים בין ישראל ורוסיה חזקים יותר מאי פעם. בשם כל עם ישראל, אני מודה לך על ההחלטה המהירה ועל שחרורה".

בהמשך הפגישה פוטין צפוי התעדכן מנתניהו על פרטי "עסקת המאה" האמריקנית. "אדוני הנשיא, אתה בעצם המנהיג הראשון שאני משוחח איתו אחרי ביקורי בוושינגטון על תכנית המאה של הנשיא טראמפ" אמר נתניהו. "אני חושב שנוצרה פה הזדמנות חדשה ואולי ייחודית, והייתי רוצה לשוחח איתך ולשמוע כמובן את התובנות שלך ולראות כיצד אנו יכולים לשלב את כל הכוחות למען הביטחון והשלום".

במקביל לפגישה של נתניהו ופוטין, נעמה ואמה יסעו לשדה התעופה במוסקבה. השתיים יטוסו חזרה לישראל לאחר מכן יחד עם נתניהו במטוס ראש הממשלה, והם צפויים לנחות בנתב"ג בסביבות השעה 18:00 הערב.

כזכור, אמש הקרמלין אישר כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין העניק חנינה לצעירה הישראלית נעמה יששכר, שנידונה ל-7.5 שנות מאסר בכלא הרוסי לאחר שנתפסה עם 9.5 גרם חשיש במהלך טיסת מעבר מהודו לישראל. בהודעת הקרמלין נכתב כי פוטין העניק חנינה ליששכר "מסיבות הומניטריות".

נתניהו עצמו אמר מיד לאחר בקשת החנינה כי הוא "מודה לידידי הנשיא פוטין על מתן החנינה לנעמה יששכר. אני מצפה לפגישתנו מחר בה נשוחח על עסקת המאה ועל ההתפתחויות האחרונות באזור". גם יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר כי הוא "מברך על חזרתה הצפוייה והמשמחת. מקווה מאד שהחדשות נכונות ושהיא תשוב במהרה הביתה. לא חשוב מזה, יש להזכיר את הנעדרים שהבשורה לחזור הביתה תהיה גם לחיילנו וחללנו ברצועת עזה".



2020-01-30 08:41:16Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4QFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDE1MjQ1LSVENyVBNCVENyU5NSVENyU5OCVENyU5OSVENyU5Ri0lRDclOUUlRDclOTAlRDclOTclRDclOUMtJUQ3JTlCJUQ3JTlDLSVENyU5OCVENyU5NSVENyU5MS0lRDclOUMlRDclQTAlRDclQTIlRDclOUUlRDclOTQtJUQ3JTk5JUQ3JUE5JUQ3JUE5JUQ3JTlCJUQ3JUE4LSVENyU5NSVENyU5MSVENyVBMCVENyU5OS0lRDclOUUlRDclQTklRDclQTTSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "חוזרת לארץ: נעמה יששכר נפגשה לראשונה עם אמה - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.