Search

הבעל השכול זועק: "כביש 90 הרג את אשתי והשאיר אותי עם 3 ילדים" - סרוגים

הבעל השכול זועק: "כביש 90 הרג את אשתי והשאיר אותי עם 3 ילדים" - סרוגים

חדשות סרוגים02.02.20 10:20  ז' בשבט תשפ

"כביש 90 הרג את אשתי והשאיר אותי עם 3 ילדים"

  רעות שוורץ ז"ל, ההרוגה בתאונת הדרכים (צילום: באדיבות המשפחה)

עזרא שוורץ הפך לאלמן בגיל 27 בלבד, לאחר שאיבד בשבוע שעבר את רעייתו ואם ילדיו, רעות שוורץ אלמשעלי, בתאונת דרגים קטלנית בכביש 90 סמוך למושב ארגמן בבקעה. שוורץ-אלמשעלי ז"ל הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים קטנים; צור שלום (4.5), דגן חיים (2.5) וטוב שבה (1).

בהודעה שפרסם בקבוצות הוואטסאפ בהן הוא חבר, שיתף שוורץ בתחושות הנוראיות ובכך שהכתובת הייתה על הקיר: "הבוקר כביש 90 הרג את אשתי והשאיר אותי אלמן עם שלושה ילדים פיצקים. אני כותב כרגע מדם ליבי. כן, כן, זה אותו כביש 90 שכל שבוע הורג לנו עוד ועוד אנשים. ובתור תושב הבקעה (מעלה אפרים) אני יכול להעיד שגם אותי הוא כמעט הרג כמה פעמים. הבקעה עכשיו בכותרות. המפתח לפיתוח הבקעה זה הרחבת כביש 90 לדו-נתיבי לכל כיוון. אולי ככה יפסיקו למות לנו אנשים לחינם וגם זו הדרך המהירה ביותר ליישב את הבקעה".

שוורץ סיפר כי "אחרי שראיתי את חקירת התאונה הבנתי שאין כאן שום גורם אנושי. לא מהירות, לא טלפון, כלום. רק תשתיות הכביש. כולם בתאונה הזו נהגו על פי חוק. הכביש הרג את אשתי והשאיר אותי אלמן. איך אני אגיד לכל האנשים שבאים לנחם אותי בשבעה, שהם מסתכנים בכך שהם נוסעים לפה, לבקעה? כבר מחר צריכים טרקטורים להתחיל לשפץ שם את הצומת ולהרחיב את הכביש. הכביש הזה יכול להשאיר את הילדים שלי יתומים גם מאבא, אם לא יסדרו אותו".

נזכיר, כי מבירור ראשוני עולה כי התאונה הקשה, במהלכה התנגשה רעות ז"ל חזיתית במשאית, נגרמה כתוצאה מהתשתית הרעועה בכביש.

בנוסף, על פי הדיווח באתר ynet, אמש מיד עם צאת השבת, שלח שוורץ מכתב לשר התחבורה, בצלאל סמוטריץ': "אני לא מחפש אשמים. החיים שלי נהרסו וזה מספיק. ירד גשם חלש והמכונית של אשתי החליקה בסיבוב, למרות שהייתה במהירות המותרת, בדיוק כשהגיעה משאית עם נהג מסכן שללא סיבה נהרסו גם לו החיים. ברגעים אלו, כשיורד פה גשם, אין שום סיבה שההמונים שמגיעים לנחם ונמצאים פה כרגע, לא יוכלו לדעת שהם יחזרו הביתה בשלום. יש כאן בור פתוח ברשות הרבים ואתה האחראי היחיד לסגור אותו".

כביש 90 הוא הכביש הארוך בישראל, ממטולה שבצפון ועד מעבר הגבול למצרים באילת. רק כ-80 מבין 478 הקילומטרים שלו הם כביש דו-מסלולי עם גדר הפרדה, והשאר בנוי בתוואי מיושן, עם בעיות תכנוניות רבות ועיקולים מסוכנים. בארבע השנים האחרונות נהרגו בו כ-50 איש, ובעשור האחרון 135. לאחר התאונה שבה נהרגו בנובמבר 2018 שמונת בני משפחת עטר ז"ל, הכריז שר התחבורה הקודם, ישראל כץ, שיקדם תוכנית לשדרוג הכביש לדו-מסלולי לכל אורכו בעלות של 15 מיליארד שקל, אך התוכנית מעולם לא הובאה לאישור, ואין לה כל מקור תקציבי.



2020-02-02 08:20:38Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5AFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDE1ODY5LSVENyU5NCVENyU5MSVENyVBMiVENyU5Qy0lRDclOTQlRDclQTklRDclOUIlRDclOTUlRDclOUMtJUQ3JTk2JUQ3JTk1JUQ3JUEyJUQ3JUE3LSVENyU5QiVENyU5MSVENyU5OSVENyVBOS05MC0lRDclOTQlRDclQTglRDclOTItJUQ3JTkwJUQ3JUFBLSVENyU5MCVENyVBOSVENyVBQSVENyU5OS0lRDclOTUlRDclOTQlRDclQTklRDclOTAlRDclOTnSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "הבעל השכול זועק: "כביש 90 הרג את אשתי והשאיר אותי עם 3 ילדים" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.