Search

בגלל הקורונה| מסתמן: שעון החורף יוארך בעוד חודש - סרוגים

בגלל הקורונה| מסתמן: שעון החורף יוארך בעוד חודש - סרוגים

בגלל הקורונה| מסתמן: שעון החורף יוארך בעוד חודש

  (צילום: יונתן זינדל/ פלאש90)

התפשטות הקורונה.

ביום חמישי הקרוב אמורה להיכנס לתוקפה תקופת שעון הקיץ, עם זאת שר הבריאות יעקב ליצמן חשף הערב (ראשון) כי משרד הבריאות ומשרד

הפנים בראשות אריה דרעי, בוחנים את הארכתו של שעון החורף בחודש נוסף בכדי למנוע מאנשים לשהות מחוץ לבית בשעות הערב.

בראיון לחדשות 12 אמר ליצמן: "אנו שוקלים להאריך את שעון החורף בעוד חודש, כדי שיחשיך מוקדם יותר ולגרום לאנשים להיות יותר בבתים. קיימנו דיון עם רה”מ והשר דרעי ונחליט יחד".

על פי ההערכות במערכת הפוליטית, השאלה תובא לפתחם של הגורמים המשפטיים שצפויים לתת אור ירוק למהלך כחלק מההירתמות של כלל משרדי הממשלה למלחמה בהתפשטות הקורונה.

עוד באותו נושא

מספר החולים בקורונה מזנק: ככה תוכלו לעזור

שר הפנים, אריה דרעי, אישר כי המהלך נמצא בשלבים מתקדמים וכי כעת ממתינים להחלטת הגורמים המשפטיים: "יזמתי לפני מספר ימים את דחיית שעון הקיץ כדי למנוע מילדים ומבוגרים להסתובב בשעות אור נוספות, מחוץ לבית. ובכך לצמצם את השימוש במרחב הציבורי בימים אלה".

דרעי ציין כי "התייעצתי על כך עם רה"מ נתניהו וקיבלתי את הסכמתו העקרונית. אנחנו הולכים לחוקק תקנות שעת חירום כדי לדחות את תחילת מועד שעון הקיץ ל-1 במאי. נמצאים כעת בתהליכים מול משרד המשפטים כדי לאפשר הגשת תקנות שעת חרום לאישור הממשלה".



2020-03-22 17:32:57Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi5gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDMyNTg5LSVENyU5MSVENyU5MiVENyU5QyVENyU5Qy0lRDclOTQlRDclQTclRDclOTUlRDclQTglRDclOTUlRDclQTAlRDclOTQtJUQ3JTlFJUQ3JUExJUQ3JUFBJUQ3JTlFJUQ3JTlGLSVENyVBOSVENyVBMiVENyU5NSVENyU5Ri0lRDclOTQlRDclOTclRDclOTUlRDclQTglRDclQTMtJUQ3JTk5JUQ3JTk1JUQ3JTkwJUQ3JUE4JUQ3JTlBLSVENyU5MSVENyVBMtIBAA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "בגלל הקורונה| מסתמן: שעון החורף יוארך בעוד חודש - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.