Search

מעצרו של הנהג האוטובוס הוארך בארבעה ימים - סרוגים

מעצרו של הנהג האוטובוס הוארך בארבעה ימים - סרוגים

חדשות סרוגים23.12.19 09:18  כ"ה בכסלו תשפ

מעצרו של הנהג האוטובוס הוארך בארבעה ימים

  צילום: תיעוד מבצעי מד"א

במסגרת חקירת התאונה הקטלנית בצומת בדק שליד נתב"ג, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו של נהג האוטובוס, אלכסנדר לייבמן, עד יום חמישי. הארכת המעצר נעשתה בהסכמה בין המשטרה לעורכי דינו בתום המעצר הוא ישוחרר למעצר בית.

נהג האוטובוס, תושב חיפה בן 44, נעצר היום (שני) בחשד לגרימת מוות ברשלנות בתאונה הקטלנית בה ניספו 4 נוסעים בקו 947 מירושלים לחיפה ונפצעו 14 בני אדם נוספים.

הנהג תושב חיפה, נפצע ואושפז אתמול בביה"ח בילינסון והיום הוא כאמור נעצר, והובא לדיון בבית משפט השלום בראשון לציון, שם כאמור הוארך מעצרו בארבעה ימים.

אמש, בזק"א הודיעו כי לאחר כ- 4 שעות סיימו מתנדבי זק״א מחוז מרכז לטפל ב4 ההרוגים בזירת התאונה הקטלנית, גבר ושלוש נשים שנמחצו למוות כאשר נהג האוטובוס ככל הנראה איבד שליטה והתנגש בעוצמה בתחנת אוטובוס מבטון, גג התחנה נתלש ומחץ למוות ארבעה מהנוסעים. לאחר חיפושים בזירה לא אותרו נפגעים נוספים.

גופות ההרוגים הועברו למכון אבו כביר להמשך תהליך הזיהוי והבאתם לקבורה.

צילום: דוברות זק״א

יעקב (שם בדוי), נהג בקו 947 סיפר אצל קלמן ליברמן בכאן ב' הבוקר: "הקו הזה ידוע לשמצה בקרב הנהגים. זה קו מייגע שאורך במינימום שלוש שעות, ולא קיימת בהגדרה של הקו הפסקה לנהג". יעקב תיאר מציאות שלאחר שהנסיעה מתעכבת ולוקחת למעלה משלוש שעות וחצי של נסיעה, הנהגים מכלים את זמנם במציאת חנייה בתחנה המרכזית בעוד כרבע שעה, ומיד לאחר מכן הם צריכים לנהוג שוב את הדרך חזרה.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

פראמדיקית מד"א גלי סופר סיפרה אמש: "כשהגעתי למקום ראיתי אוטובוס נוטה על צידו, שעון על שיחים ושעל הגג שלו יש בטונדה גדולה. ביצעתי סריקה מהירה של הזירה, נהג האוטובוס שהיה בהכרה מלאה נלכד במושב, 6 מנוסעי האוטובוס שכבו לכודים בתוכו כשהם בדרגות פציעה שונות ופצועים נוספים במצב קל התהלכו בזירה. התחלתי את המיון הרפואי הראשוני על מנת להעריך את דרגות הפציעה של הפצועים, 2 פצועות קשה, אישה כבת 60 וצעירה כבת 18 חולצו תוך כדי טיפול רפואי ע"י כוחות הכיבוי והעוברו במהירות לניידות לטיפול נמרץ שפינו אותן במצב קשה לבי"ח שיבא, הפצועים שהתהלכו בזירה נבדקו ע"י הצוותים הנוספים של מד"א ופונו במצב קל לבתי החולים בסביבה".



2019-12-23 07:18:02Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMizAFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDAyMTcxLSVENyVBQSVENyU5MCVENyU5NSVENyVBMCVENyVBQS0lRDclOTQlRDclOTAlRDclOTUlRDclOTglRDclOTUlRDclOTElRDclOTUlRDclQTEtJUQ3JTk0JUQ3JUE3JUQ3JTk4JUQ3JTlDJUQ3JUEwJUQ3JTk5JUQ3JUFBLSVENyU5NCVENyVBMCVENyU5NCVENyU5Mi0lRDclQTAlRDclQTIlRDclQTYlRDclQTjSAQA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "מעצרו של הנהג האוטובוס הוארך בארבעה ימים - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.