Search

יו"ר כחול לבן תוקף בחריפות את דיל בן גביר נתניהו - סרוגים

יו"ר כחול לבן תוקף בחריפות את דיל בן גביר נתניהו - סרוגים

חדשות סרוגים12.02.20 10:48  י"ז בשבט תשפ

יו"ר כחול לבן תוקף בחריפות את דיל בן גביר נתניהו

  צילום: פלאש 90

יו"ר כחול לבן, בני גנץ הגיב על דיל בן גביר- נתניהו:"לא אתפלא כבר אם בשביל להימלט ממשפט הוא יתלה בבלפור את התמונה של ברוך גולדשטיין."

הפרסום הופיע הבוקר (רביעי) בידיעות אחרונות ואישר אותו יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר בעצמו בראיון ברשת ב': "הליכוד הציעו לי סיוע לעבור את אחוז החסימה בתמורה להסרת מועמדותי בבחירות רביעיות"

בנוסף תקף בן גביר את שרת המשפטים לשעבר איילת שקד: "יש לי מאות שיחות עם איילת שקד, היא לא מהאוהבים הגדולים של משפחת נתניהו. שמעתי ממנה דברים מאוד חריפים עליהם".

ח"כ יאיר לפיד הגיב לדברים: "בליכוד כבר עובדים על הבחירות הרביעיות. רק הצבעה לכחול לבן יכולה למנוע את זה."

בתוך כך אמש בכאן 11 פורסם, כי ראש הממשלה נתניהו מטיל בשיחות סגורות את האחריות למצב בדרום על שר הביטחון נפתלי בנט. הוא אומר לחברי הכנסת שהוא נתן לו את כל הכלים לתת מענה לטרור מעזה.

בליכוד הכחישו את הדיווח והשר זאת אלקין אמר הבוקר לאריה גולן: "לא שמעתי את נתניהו מדבר על מינוי כושל. אם לחברי בקבינט יש ויכוח עם שר הביטחון, זה צריך להיות ענייני ולהתקיים בחדרים הסגורים של הקבינט"



2020-02-12 08:48:15Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi4gFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvNDE5NDcwLSVENyU5OSVENyU5NSVENyVBOC0lRDclOUIlRDclOTclRDclOTUlRDclOUMtJUQ3JTlDJUQ3JTkxJUQ3JTlGLSVENyVBQSVENyU5NSVENyVBNyVENyVBMy0lRDclOTElRDclOTclRDclQTglRDclOTklRDclQTQlRDclOTUlRDclQUEtJUQ3JTkwJUQ3JUFBLSVENyU5MyVENyU5OSVENyU5Qy0lRDclOTElRDclOUYtJUQ3JTkyJUQ3JTkxJUQ3JTk50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "יו"ר כחול לבן תוקף בחריפות את דיל בן גביר נתניהו - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.