Search

"לא היו סימנים מוקדמים": אב דקר למוות את בתו התינוקת ופצע קשה את אשתו ובת נוספת - ישראל היום

"לא היו סימנים מוקדמים": אב דקר למוות את בתו התינוקת ופצע קשה את אשתו ובת נוספת - ישראל היום

אירוע מחריד בהוד השרון: גבר חשוד כי דקר הבוקר (שישי) למוות את בתו התינוקת בת ה-10 חודשים, בנוסף הוא פצע באורח קשה את בתו בת השלוש ואת אשתו. מחקירה ראשונית עולה כי, ככל הנראה, אב המשפחה ניסה לדקור את עצמו ולשים קץ לחייו, לאחר שתקף את בני משפחתו. בשעה הקרובה יתקיים דיון בהארכת מעצרו של החשוד, בהיעדרו אך בנוכחות סנגורו, בבית משפט השלום בפתח תקווה.

במוקד מד"א במרחב הירקון התקבל הבוקר דיווח בשעה 7:46 דיווח על אירוע אלימות בבית בהוד השרון. אנשי מד"א העניקו טיפול רפואי לארבעה פצועים, בהם התינוקת  שהייתה מחוסר הכרה, גבר פצוע קל ואישה כבני 40 וילדה כבת 3 בהכרה. התינוקת הובהלה לבית החולים מאיר בכפר סבא כשהיא ללא דופק וללא הכרה, ושם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. כוחות המשטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירה.

סנ"צ יורם ברינה, מפקד תחנת כפר סבא: "ניידת הגיעה תוך 4 דקות לזירה. השוטרים מצאו אישה דקורה בצוואר ותינוקת פצועה אנוש. השוטרים עצרו את הגבר באופן מיידי והוא מטופל בבית חולים ומוקף בשוטרים. מדובר במשפחה נורמטיבית שלא הייתה מוכרת כלל לשירותי הרווחה.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א עידו שיף סיפר: "הגענו למקום בכוחות גדולים יחד עם המשטרה. בחצר הבית שכבה האישה כשהיא בהכרה וסובלת מפציעות בגופה, פראמדיק מד"א החל בטיפול מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ואני המשכתי לתוך הדירה, הביאו אלי ילדה כבת 3 בהכרה, ביצעתי בדיקה ראשונית והענקנו טיפול ראשוני שכלל עצירת דימום מסכן חיים. באחד החדרים בבית ראיתי את הפעוט שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ויחד עם צוות הניידת טיפול נמרץ ביצענו בו פעולות החייאה והוא פונה ראשון במצב קריטי לבית החולים מאיר הסמוך. דקות בודדות לאחר מכן האישה והילדה שנפצעו באורח קשה פונו גם כן לבתי החולים כשמצבם יציב והגבר פונה במצב קל".

שכן: "זו משפחה נורמטיבית לגמרי, משפחה ותיקה. אני מכיר את הסבא והסבתא. הייתי בחדר שינה ושמעתי צעקות. צעקות של היסטריה. הגיסה צעקה: 'הוא רצח אותם'. חשבתי צעקות של פורים. יצאנו לבית שלהם ומישהו מהמשפחה לא נתנו לנו להיכנס. לא רצינו לדחוף את האף. אני בהלם שדבר כזה קורה".

אסתר, שגרה בקרבת מקום, סיפרה: "ברבע לשמונה פתאום שמענו וראינו משטרות ואמבולנסים. אני לא מכירה את המשפחה אבל זה מאוד חריג. זו שכונה מאוד שקטה. זה מקרה מאוד קשה".

שכן אמר: "אני מכיר את המשפחה. זו משפחה טובה. אני המום. אני לא מאמין שהוא יכול לעשות דבר כזה. אני לא יודע על סכסוך שהיה ביניהם. זה לא נתפס".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה: מדובר במתחם מגורים בו גרה גם המשפחה המורחבת. הגבר הדוקר הוא בן 33, אשתו בת 36. לזוג יש שתי ילדות בנות 3 ותינוקת 10 חודשים. בשעה רבע לשמונה התקשרה קרובת משפחה שגרה במתחם ודיווחה על אירוע דקירות קשה. ניידת משטרה הגיעה תוך דקות. השוטרים מצאו ביחידת הדיור את התינוקת כשהיא פצועה אנוש, ואת האבא כשהוא דקור בצוואר ומצבו קל. האמא היתה שרועה בחצר כשהיא פצועה קשה. הילדה בת השלוש נמצאה בסלון הבית המרכזי כשהיא פצועה קשה. 

המשפחה לא מוכרת למשטרה ולא לשירותי הרווחה, ולא ידוע על תלונות כלשהן מכיוון המשפחה לאף אחת מהרשויות. כרגע מנסים לברר את הרקע. נכון לעכשיו מצב האישה מוגדר קשה מאוד, ונשקפת סכנה לחייה. היא צפויה להיכנס לניתוח מידי על מנת לייצב את מצבה. 



2020-03-06 06:42:00Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmlzcmFlbGhheW9tLmNvLmlsL2FydGljbGUvNzM5NDE50gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to ""לא היו סימנים מוקדמים": אב דקר למוות את בתו התינוקת ופצע קשה את אשתו ובת נוספת - ישראל היום"

Post a Comment

Powered by Blogger.