Search

סמוטריץ' שוב תוקף: "הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל" - סרוגים

סמוטריץ' שוב תוקף: "הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל" - סרוגים

"הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל"

  (צילום: הלל מאיר/פלאש90)

יומיים אחרי שיחת הנזיפה, והאיום בפיטורים מהממשלה, יו"ר האיחוד הלאומי שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' חוזר לתקוף את נתניהו.

בתגובה לפרסום אתמול במהדורת החדשות של 'כאן 11', לפיו נתניהו תקף בשיחות סגורות את יו"ר ימינה איילת שקד וכינה אותה "היא ציפי לבני החדשה. קופצת ממפלגה למפלגה". עוד עולה מהדיווח כי נתניהו תדרך בכירים בליכוד לתקוף את שקד בתקשורת ולומר כי שקד תעשה הכול כדי שרה"מ לא ירכיב ממשלה במידה שתשיג יותר מ-10 מנדטים.

עוד באותו נושא

דיווח: נתניהו שוקל לפטר את סמוטריץ' עוד היום


בעקבות הדיווח צייץ סמוטריץ':‏ "האסטרטגיה החדשה של נתניהו לפוצץ את נגמ"ש הימין מלמדת שהוא התייאש מהקמת ממשלת ימין ושפניו להקמת ממשלת שמאל אחרי הבחירות".

רק ביום שני זימן נתניהו את סמוטריץ' לשיחת נזיפה לפני פיטורים, בעקבות הציוץ בו כינה אותו ראש ממשלה חלש שאינו מצליח במשילות. סמוטריץ' לא נבהל מהאיום וצייץ נגד יו"ר הליכוד: "צריך להודות בכאב: הפעם הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל. אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין."



2019-08-14 06:00:24Z
https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMi2QFodHRwczovL3d3dy5zcnVnaW0uY28uaWwvMzY0NDI0LSVENyU5NCVENyVBNiVENyU5MSVENyVBMiVENyU5NC0lRDclOUMlRDclQTAlRDclQUElRDclQTAlRDclOTklRDclOTQlRDclOTUtJUQ3JTk0JUQ3JTk5JUQ3JTkwLSVENyU5NCVENyVBNiVENyU5MSVENyVBMiVENyU5NC0lRDclOUMlRDclOUUlRDclOUUlRDclQTklRDclOUMlRDclQUEtJUQ3JUE5JUQ3JTlFJUQ3JTkwJUQ3JTlD0gEA?oc=5

קרא עוד >>>>




Bagikan Berita Ini

0 Response to "סמוטריץ' שוב תוקף: "הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל" - סרוגים"

Post a Comment

Powered by Blogger.